четверг, 23 января 2014 г.

Модуль 7. Рефлексія

Вивчаючи матеріал Модулю 7, ми мали змогу поставити себе на місце учнів. Стало ясно, що за допомоги створення комп’ютерних робіт до учнівського проекту дозволить вчителям покращити методику навчання, адже, працюючи над проектом учні зможуть виховувати в собі та розвивати навички, знання та вміння, розуміння зв’язків із реальним світом, життям.
Проектна робота дозволить вчителям розвивати в учнів сильні сторони у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей (презентації, публікації, логи).


Найлегшим для мене є робота із сайтом docs.google.com, де я можу розмістити необхідні мені матеріали для роботи із учнями. Різноманітні форми оцінювання допоможуть мені ефективно виявити рівень оволодіння ЗУН учнів. Найважчим для мене є робота із сайтом Вікі.

1 комментарий:

  1. Анна, як створення прикладу учнівської роботи допоможе Вам уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання?

    ОтветитьУдалить